سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به روزرسانی در مورد آخرین اقدامات COVID-19 ما

فکر کردن برای لحظه ای در تاریخ اخیر دشوار است که جهان را در یک مسیر واحد و کاملاً شبیه به همه گیر COVID-19 گرد هم آورده است. اما هر روز ، ما با "عادی جدید" خود بیشتر آشنا می شویم و همچنان به یافتن راه هایی برای کمک به همه ذینفعان خود ، از جمله جوامع ، مشاغل و افراد تحت تأثیر قرار می گیریم.

ما با همکاری UCSF ، تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) را در بیش از 65 بیمارستان در 10 ایالت در طی 10 ماه گذشته توزیع کرده ایم. محموله های این هفته شامل 40،000 ماسک جراحی و 30،000 لباس راحتی بود که به اقوام ناجا ، هاپی و پوئبلو در سراسر آریزونا و نیومکزیکو رفتند ، که به شدت مورد نیاز PPE بوده اند. تا به امروز ، 50 میلیون واحد PPE برای کارمندان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان در ایالات متحده ، هند و فرانسه واریز کرده ایم.

ما همچنان می بینیم که مشتریان و شرکای ما به سمت شیوه های جدید تجارت و بازگرداندن جوامعشان محور هستند. تنها سه هفته از زمان راه اندازی آن ،   اکنون راه حل های Salesforce Care توسط بیش از 6000 مشاغل و سازمان ها در سراسر جهان مستقر شده اند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی مشتریان ، مانند باشگاه فوتبال اورتون ، Syneos Health و AAA Carolinas ، در استفاده از این راه حل های سریع پاسخ برای ارتباط با مشتریان خود ،  در اینجا بخوانید .

ما می دانیم که این دوره مخصوصاً چالش برانگیز بوده است ، اما بسیاری از شرکتهای نمونه کارها Salesforce Ventures ما در حال انجام هر کاری ممکن برای پاسخگویی و حمایت از بهبود هستند. به عنوان مثال ، موسس و مدیر عامل شرکت Loop & Tie ، سارا رودل و سایر رهبران فن آوری ، برای اتصال بیماران مبتلا به بیماری شدید COVID-19 با اعضای خانواده ، قرص هایی را به بیمارستان های سراسر ایالات متحده ارائه می دهند. و می توانید اطلاعات بیشتری درباره نحوه بازگشت نسل بعدی شرکتهای فناوری در  اینجا بخوانید .

سرانجام ، من می خواهم لحظه ای کوتاه برای تأمل در روز زمین بپذیرم. با وجود قرنطینه ها و قفل شدن ، بسیاری از راه های جشن برای این هفته با کاشتن درختان ، اهدای عضو یا تلاش های فعالانه خود را مجازی یافتند  . این یک نمونه دیگر از چگونگی انتقال انرژی جمعی ما به خوبی ، بدون توجه به شرایط است. و به همان روشی که ما برای حل بحران COVID جمع می شویم ، من امیدوارم که دوباره به همین کار برای سیاره خود ادامه دهیم. 

****

 

17 آوریل 2020

 
 

به روزرسانی در مورد آخرین اقدامات COVID-19 ما

همانطور که در چند هفته گذشته تأمل می کنیم ، ما به طرز باورنکردنی فروتنانه از تماشای راه های جهانی ما - از شرکت هایی که متعهد به اخراج کارگران نیستند ، گرفته تا اجتماعاتی که برای تهیه وعده های غذایی برای کارمندان مراقبت های بهداشتی ، به همسایگان که مواد غذایی را به یکدیگر ارائه می دهند ، بسیار شگفت انگیز هستیم. هر عمل نیک در مواقعی مانند این کمک می کند.

مدیرعامل ما ، مارک بنیوف اخیراً نقشه راه این بحران را در سه مرحله توضیح داده است: پاسخ به بیماری همه گیر ، بهبودی و سازگاری با "حالت عادی جدید". در حالی که ما هنوز اعتقاد داریم که در مرحله اول هستیم ، در مرحله دوم برنامه ریزی خواهیم کرد که با تفکر توسعه استراتژی بازگشت و بازگشت به کار و همچنین نگاه به آینده را دنبال کنیم.

مثل همیشه ، ما همچنان بر پاسخ خود به کارمندان ، مشتریان ، شرکا و جوامع خود متمرکز هستیم.

در تلاش برای ادامه روند کاهش COVID-19 ، کارمندان ما در بیشتر نقاط سراسر جهان حداقل تا اوایل ژوئن از خانه کار می کنند. ما می دانیم که این همیشه آسان نیست. چند هفته پیش ، برنامه سلامتی ذهنی B-Well Together را برای کارمندان خود ایجاد کردیم. این هفته ، ما آن را برای عموم باز کردیم تا همه بتوانند از دانشمندان ، انسان دوستداران ، هنرمندان و رهبران باور نکردنی بشنوند.

ما علائم دلگرم کننده ای را می بینیم که مشتریان ما برای آینده ای از قدرت تجدید پذیر ، خود را سازگار و موقعیت می دهند. اکنون Salesforce Care در بیش از 5،000 سایت مشتری در سطح جهان فعال شده است. و این هفته ، ما مراقبت Sales Sales از ارتباطات تجارت را به کار گرفتیم . این خرده فروشان را قادر می سازد به سرعت سایت های پاسخ به بحران را راه اندازی کنند تا آخرین اطلاعات و منابع را به مشتریان ، تأمین کنندگان و شرکا ارائه دهند. نمونه های بیشتری درباره نحوه پاسخگوئی مشتریان به بیماری همه گیر را می توان در اینجا مشاهده کرد .

و سرانجام ، ما همچنان به تلاش خود برای حمایت از جوامع خود ادامه می دهیم. این هفته ، با کمک والمارت و ایالت مزرعه ، تیم های ما تجهیزات محافظ شخصی بسیار مورد نیاز (PPE) را به کارمندان مراقبت های بهداشتی در میشیگان و لوئیزیانا تحویل دادند. تا به امروز ، ما 50 میلیون واحد PPE را برای بیمارستان های ایالات متحده ، فرانسه و هند تهیه کرده ایم. و Tableau اعلام کرد که آنها برنامه آموزش زبان خود را به مدت 90 روز بصورت رایگان ارائه می دهند تا به کارگران کمک کند تا مهارت های جدید داده را بیاموزند.

بنابراین ، در حالی که جهان واقعیت های جدید روزانه ما را مرور می کند ، ما نسبت به مرحله سوم "طبیعی جدید ما" خوش بین هستیم. هنگامی که به آنجا رسیدیم ، اعتقاد داریم که این امر در روشهای جدیدی از کار و مراقبت از خود و همدیگر به وجود خواهد آمد. انواع جدید محصولات؛ سیاست ها و پروتکل های جدید؛ و راهی به جلو برای کارگرانی که شغلشان تحت تأثیر این بیماری همه گیر است. تا آن زمان ، ما به وظیفه خود ادامه می دهیم و از بسیاری از کارهای خوب دیگران سپاسگزاریم.

****

 

10 آوریل 2020

 

به روزرسانی در مورد آخرین اقدامات COVID-19 ما

این هفته جهان روز جهانی بهداشت را به رسمیت شناخت ، با تشکر از تلاش های قهرمانانه کارگران مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان در خط مقدم بحران COVID-19.

در Salesforce ، ما از تلاش جمعی برای بدست آوردن تجهیزات مراقبت شخصی شخصی (PPE) مورد نیاز متخصصین مراقبت های بهداشتی پشتیبانی می کنیم. تا به امروز ، 50 میلیون واحد PPE شامل ماسک ، لباس ، لباس و محافظ صورت را برای بیمارستانهای آمریکا ، هند و فرانسه تهیه کرده ایم. و ما به کار خود ادامه خواهیم داد ، مطابق با اولویت ها و تلاش دستگاههای مدیریت اضطراری دولت ، برای حمایت از افرادی که از ما محافظت می کنند.

در عین حال ، ما همچنان لیزر برای کمک به مشتریان خود در سراسر جهان از طریق این بحران متمرکز هستیم. فقط در دو هفته کوتاه ، 3500 سازمان  راه حل های رایگان Salesforce Care را مستقر کرده اند  - تقریباً دو برابر هفته گذشته. و بیش از 1600 از این سازمان ها مشاغل کوچک هستند. می توانید در مورد نحوه کمک به ایالت Rhode Island برای کاهش COVID-19  در اینجا بخوانید .

صحبت از مشاغل کوچک ، این زمان مخصوصاً دشوار است. به همین دلیل در این هفته ما کمکهای مالی Sales Sales Care را اعلام کردیم   تا منابع تجاری را در مرکز جوامع خود تأمین کنیم.

سرانجام ، در این هفته ، ما  اعلام  کردیم که حمایت خود را برای افراد آسیب دیده با اهدا 1.5 میلیون دلار به سازمانهایی مانند  صلیب سرخ ایتالیا ،  بانک غذا مادرید و  صندوق اضطراری COVID-19 در نیویورک گسترش می دهیم . این صندوق ها از کاهش و تسکین مستقیم برای جمعیت های آسیب پذیر حمایت می کنند.

این زمان ها به ما یادآوری می کند که بیشتر از همیشه در ارتباط هستیم. ما همچنان مشتاقانه منتظر هستیم ، راه هایی برای کمک به ما پیدا کنیم ، به دنبال امید بگردیم و توسط کسانی که متعهد به انجام همان کار شده اند فروتن شویم.

می توانید در مورد اقدامات احتیاطی که در پست های قبلی خود مشاهده می کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید:

****

 

3 آوریل 2020

 

به روزرسانی در مورد آخرین اقدامات COVID-19 ما

تأثیر جهانی COVID-19 همچنان در حال تکامل است و ما می خواهیم به روزرسانی در مورد چگونگی تحقق قدرت کامل Salesforce را برای حفظ سلامت و امنیت کارمندان و خانواده های آنها ، حمایت از جوامع خود و کمک به مشتریان و شرکای این بحران حرکت می کنند:

  • اول و مهمتر از همه ، ما متعهد به صاف کردن منحنی هستیم. در اوایل این هفته ، مطابق با دستورالعمل های مختلف دولت محلی و ملی ، تعطیلات دفتر ما در آمریکای شمالی ، EMEA ، APAC و LATAM را تا اوایل ماه مه تمدید کردیم.

  • ما می دانیم که کار کردن از خانه می تواند برای کارمندان و خانواده های آنها چالش برانگیز باشد. ما همچنان منابع خود را تأمین می کنیم تا به کارکنانمان کمک کنیم تا در این زمان چالش برانگیز حرکت کنند. ما همچنین اعلام کردیم که این هفته ما فناوری و محتوا را برای WideOpenSchool.org ، یک منبع آنلاین رایگان رایگان از Common Sense Media فراهم خواهیم کرد که خانواده ها و مربیانی را که به دلیل COVID-19 به انتقال از راه دور یاد می گیرند ، پشتیبانی می کند.

  • ما هفته گذشته راه حل های رایگان Salesforce Care را راه اندازی کردیم که در حال حاضر نزدیک به 2،000 شرکت و سازمان در 47 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرند. و ما شاهد افزایش تعامل با Tableau COVID-19 Data Hub و همچنین محتوای Trailhead و راه حل های AppExchange هستیم که برای پرداختن به COVID-19 طراحی شده است. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد همه اینها را در اینجا بخوانید .

قدردانی بی حد و حصر ما با کارکنان مراقبت های بهداشتی و نخستین پاسخ دهندگان در خط مقدم این بحران است. و ما از تعهد ، مقاومت ، همدلی و دلسوزی که توسط کارمندان ، مشتریان ، شرکا و جوامع نشان داده شده ، سپاسگزار هستیم. 

****

 

27 مارس 2020

 

اقدامات COVID-19 ما را به روز کنید

قلب ما به سراغ هرکسی که تحت تأثیر ویروس COVID-19 قرار داشته باشد - به ویژه بیماران مریض و خانواده های آنها - می رود. همچنان که همه گیر ادامه دارد ، ما آن را بطور شبانه روزی رصد می کنیم و می خواهیم آخرین جدیدترین اقداماتی که برای مراقبت از کارمندان ، مشتریان ، شرکا و جوامع خود انجام داده ایم را به روز کنیم.

کلیه دفاتر Salesforce در آمریکای شمالی ، EMEA ، APAC و LATAM بسته است و کارمندان ما از خانه کار می کنند. ما در این مدت به ارائه دهندگان خدمات ساعتی فروشنده خود می پردازیم.

اولویت اصلی ما سلامت جسمی و روانی کارمندان و خانواده های آنها است. یک بررسی داخلی اخیر نشان داد که 36? در این زمان استرس زا ، مشکلات سلامت روان را گزارش می کنند. ما تمرینات و مراقبه های مجازی را به سرپرستی معلم ذهن آگاهی جک کورنفیلد و صومعه Plum Village ارائه می دهیم. و ما خوش شانس بوده ایم که بلندگوهایی از جمله Arianna Huffington بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Thrive Global ، دکتر دیوید آگوس ، دکتر و روانپزشک UCSF دکتر کیم نورمن ، MD به ما بپیوندند تا در مورد چگونگی مدیریت اضطراب و کمک به فرزندان و خانواده های خود از طریق این موضوع صحبت کنند. زمان دشوار سرانجام ، ما سپاسگزاریم که می توانیم متعهد شویم که برای 90 روز آینده هیچ اخراج قابل توجهی نداشته باشیم.

ما همچنین برخی از فناوری های خود را برای مدت زمانی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم تا به مشتریان و شرکای خود کمک کنیم تا در این بحران حرکت کنند. در این هفته ، ما راه  حل های پاسخ سریع Salesforce Care را برای کمک به شرکت ها در ارتباط ماندن با کارمندان ، مشتریان و جوامع خود راه اندازی کردیم  . این علاوه بر این است که  Quip Starter را  برای هر مشاغل در دسترس قرار می دهد و دسترسی به  Health Cloud را  برای سیستم های بهداشتی و درمانی که با هجوم درخواست های COVID-19 تجربه می کنند فراهم می کند. و دولت ها و سازمان های مختلف در سراسر جهان از  مرکز داده COVID-19 Tableau برای دیدن و درک داده های مربوط به این بیماری استفاده می کنند.

سرانجام ، ما همچنان به حمایت از جوامع محلی خود در سطح محلی ، ملی و جهانی ادامه می دهیم.

تا به امروز، $ 3 میلیون به اهدا  صندوق UCSF است COVID-19 پاسخ از  صندوق پاسخ اضطراری بنیاد CDC در و صندوق Give2SF سان فرانسیسکو . مثل همیشه ، ما کمکهای کارمندان را به سازمانهای واجد شرایط واگذار می کنیم.

این هفته ، ما در سیستم بیمارستان UCSF در سانفرانسیسکو ، شرکت خدمات پزشکی و خدمات زیربنایی ایالت Telangana در حیدرآباد و SOS Médecins در پاریس ، ماسکهای پزشکی را ارائه دادیم. در اسرائیل  برای حمایت از پاسخ اضطراری این ویروس به ماگن دیوید آدوم اهدا کردیم  . و ما در تلاش هستیم تا همه منابع و روابط خود را برای ارائه ماسک های اضافی و تجهیزات محافظت کننده شخصی مهم به بیمارستان ها و متخصصان پزشکی بکشیم.

ما به ارائه به روزرسانی های بیشتر ادامه خواهیم داد. در ضمن ، هر یک ما در حفظ وظیفه مدنی خود نقش ایفا می کنیم تا خطرات را برای همه کاهش دهیم. اگر هرکدام وظیفه خود را انجام دهیم ، می توانیم زندگی را نجات دهیم.

****

 

16 مارس 2020

 

به روزرسانی در دفاتر ما در آمریکای شمالی و EMEA

همه کارکنان ما در سراسر جهان به شدت از کار در خانه تشویق شده اند. با توجه به تشدید راهنمایی های دولت های محلی در برخی از جوامع ما ، ما حداقل به 15 آوریل در حال حرکت به "نزدیک" دفترهای خود در آمریکای شمالی و EMEA هستیم. و ما همچنان به ارائه دهندگان خدمات ساعتی فروشنده خود ، که بخش مهمی از خانواده ما هستند

****

 

15 مارس 2020

 

به روزرسانی در مورد برنامه های جهانی نیروی کار ما

اکنون ما به شدت مشوق همه کارمندان در سراسر آرژانتین ، استرالیا ، هند ، مکزیک و نیوزلند برای کار از راه دور هستیم. ما این تصمیم را براساس راهنمایی رهبران محلی و دولتها و در خدمت محافظت از کارکنان ، خانواده های آنها و جوامعمان گرفته ایم. در این مدت ، ما همچنان به ارائه دهندگان خدمات ساعتی فروشنده خود ، که بخش مهمی از خانواده ما هستند ، پرداخت می کنیم.

****

 

14 مارس 2020

 

حمایت از سان فرانسیسکو و انجمن های ما در سراسر کالیفرنیا

برای حمایت از جامعه ای که Salesforce در آن مستقر است ، این شرکت 1.5 میلیون دلار به صندوق Give2SF شهر سانفرانسیسکو اهدا خواهد  کرد  تا از پاسخ اضطراری خود در برابر بحران کوروی ویروس پشتیبانی کند. 

و در  نامه سرگشاده ای  به فرماندار گاوین نیوزوم ، مدیر عامل شرکت Salesforce مارک بنیوفی به 170 رهبر تجاری کالیفرنیا پیوست تا با احترام درخواست کنند که ایالت کالیفرنیا آزمایش های COVID-19 را از طریق جاده یا پیاده روی در هر ایالت طی 48 ساعت ارائه دهد. 

**** 

 

13 مارس 2020

 

به روزرسانی در مورد اتصالات و رویدادهای آتی Salesforce

در Salesforce ،  اتصالات همیشه برای ما جدیدترین بازاریابی ، بازاریابی و خدمات را به اشتراک گذاشته و با جامعه Trailblazer گرد هم آمده است.

اما از آنجا که وضعیت COVID-19 به تکامل خود ادامه می دهد ، ما مسئولیت خود را برای اطمینان از ایمنی و رفاه مشتریان ، شرکا ، کارمندان و جوامع خود و مهمتر از همه می شناسیم. پس از بررسی دقیق ، تصمیم گرفته ایم که هیچ رویدادی بدنی برای اتصالات برقرار نباشد و ما در عوض مجدد کنفرانس را به عنوان یک تجربه مجازی که یک برنامه کامل جلسات الهام بخش و محتوای آموزشی ارائه می دهد ، مجددا تصور کنیم. ما از دیدن همه افراد در شیکاگو ناامید شده ایم ، اما می دانیم که این مسیر درستی برای جامعه است.

اجلاس عالی بالاتر Salesforce.org و همچنین تورهای جهانی Salesforce و Basecamps در ماه آوریل نیز با تجربیات مجازی جدید جایگزین خواهند شد. تور جهانی تورنتو و تور جهانی لندن به سالهای بعدی موکول می شوند.

**** 

 

12 مارس 2020

 

آخرین برنامه های نیروی کار ما در آمریکای شمالی و EMEA

ما به شدت از کلیه کارمندان در سراسر ایالات متحده ، کانادا ، و همچنین اروپا ، خاور میانه و آفریقا (EMEA) برای کار از راه دور ، از جمله همه کشورهای اروپایی ، انگلستان ، اسرائیل و مراکش ، به شدت تشویق می کنیم. ما این تصمیم را براساس راهنمایی رهبران محلی و دولت ها و در خدمت حمایت از کارکنان ، خانواده های آنها و جوامع ما گرفته ایم. در این مدت ، ما همچنان به ارائه دهندگان خدمات ساعتی فروشنده خود ، که بخش مهمی از خانواده ما هستند ، پرداخت می کنیم.

**** 

 

11 مارس 2020

 

به روزرسانی از مارک بنیوف

صندلی Salesforce و مدیر اجرایی مدیر مارک بنیوفی آخرین تلاش های Salesforce را برای کمک به افراد آسیب دیده از شیوع COVID-19 در اینجا شرح داده است .

**** 

 

8 مارس 2020

 

نقش خود را در ایالت نیویورک انجام دهیم

ما به همراه کارمندان  مستقر در ایالت واشنگتن و کالیفرنیا ، ما به شدت در حال تشویق همه کارمندان در ایالت نیویورک برای کار از راه دور برای ماه مارس هستیم. ما این تصمیم را از احتیاط فراوان و در جهت محافظت از کارکنان ، خانواده های آنها و جوامعمان گرفته ایم. در این مدت ، ما همچنان به ارائه دهندگان خدمات ساعتی فروشنده خود ، که بخش مهمی از خانواده ما هستند ، پرداخت می کنیم.

**** 

 

7 مارس 2020

 

انجام وظیفه ما در کالیفرنیا

ما به همراه کارمندان خود در ایالت واشنگتن ، ما به شدت مشوق همه کارمندان در سراسر کالیفرنیا برای کار از راه دور برای ماه مارس هستیم. ما این تصمیم را از احتیاط فراوان و در جهت محافظت از کارکنان ، خانواده های آنها و جوامعمان گرفته ایم. در این مدت ، ما همچنان به ارائه دهندگان خدمات ساعتی فروشنده خود ، که بخش مهمی از خانواده ما هستند ، پرداخت می کنیم.

**** 

 

4 مارس 2020

 

نقش خود را در ایالت واشنگتن انجام دهیم

از آنجا که coronavirus (COVID-19) همچنان در حال گسترش است ، ما در Salesforce نسبت به مسئولیت خود در قبال مسئولیت در قبال کارکنان ، مشتریان و شرکای خود آگاهی بیشتری داریم. این شامل انجام وظیفه ما برای  جلوگیری از شیوع بیشتر است . 

از احتیاط فراوان و مطابق با  توصیه های کینگ کانتی ، ما کلیه کارمندان Salesforce و Tableau مستقر در دفاتر سیاتل ، کرکلند و بلویو را برای کار از راه دور برای ماه مارس تشویق می کنیم.

می توانید در مورد سایر اقدامات احتیاطی که در اینجا انجام می دهیم اطلاعات بیشتری کسب  کنید .

**** 

 

2 مارس 2020

 

برای امنیت و رفاه شما و کسانی که در اطراف شما هستند

از آنجا که coronavirus (COVID-19) همچنان در سرتاسر جهان رواج دارد ، ما در Salesforce نسبت به مسئولیت خود در قبال مسئولیت خود در قبال کارکنان ، مشتریان و شرکای خود آگاهی بیشتری داریم. هریک از ما نقش مهمی در آماده سازی خود و خانواده های خود برای بروز اختلالات احتمالی داریم و وظیفه مدنی خود را در جهت پیشگیری از بروز شیوع بیشتر یاری می کنیم. اگر هرکدام وظیفه خود را انجام دهیم ، می توانیم در کاهش خطر برای همه کمک کنیم. ما می توانیم زندگی را نجات دهیم

در حالی که این یک وضعیت در حال توسعه است ، ما اقدامات احتیاطی اولیه ایمنی را برای ماه مارس انجام می دهیم ، از جمله ممنوعیت سفرهای مرزی ، محدود کردن همه اما مهمترین سفر داخلی ، جایگزین کردن رویدادهای حضوری مشتری با تجربیات دیجیتالی و تقویت پروتکل های اداری. برای اطمینان از اینکه سالم ترین محیط کار ممکن را فراهم می کنیم. ما به طور شبانه روزی وضعیت را تحت نظر داریم و با در دسترس قرار دادن اطلاعات از سازمان بهداشت جهانی ، مراکز کنترل بیماری ها و مقامات محلی ، رویکرد خود را به روز خواهیم کرد.

مطمئناً این مراحل برای محافظت از کارمندان ، مشتریان و شرکای ما طراحی شده است ، اما ما همچنین می دانیم قدم هایی که جمعی بر می داریم برای کمک به جامعه ما است. ما از کارمندان خود خواسته ایم که در صورت بروز هرگونه علائم بیماری ، در خانه بمانند و همه را ترغیب می کنیم که دچار آنفولانزا شوند. این آماده سازی ها در سطح فردی مهم هستند اما می توانند در جامعه ما نیز تأثیر بگذارند ، مانند همسایگان سالخورده ما ، سرپرستان بیمارستان ما ، و کسانی که از منابع و یا زمان کافی برای آماده سازی خود برخوردار نیستند ، که همه ممکن است در طول زمان روی ما حساب کنند. این بار.

ما به عنوان تحولات جدید ، در اینجا به روزرسانی های بیشتری را ارائه خواهیم کرد. در این میان ، از اینکه بخشی خود را برای اطمینان از امنیت و رفاه شما و اطرافیان انجام داده اید ، متشکرم.