سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پیام گستر

فرآیندهای سازمانی به دو بخش فرآیندهای درونی و تعاملات بیرونی تقسیم بندی می‌شوند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر به عنوان جامع ترین و کاربردی ترین نرم افزار CRM در ایران، در هر دو زمینه به شرکت ها کمک می‌کند تا سیستم های اتوماسیون داخلی و ارتباطات با خارج از سازمان به طور یکپارچه مدیریت شود.

ارتقای تعاملات با بیرون سازمانی از طریق:

  • جذب هدفمند مشتری، افزایش فروش و تبلیغات گسترده
  • پیگیری سرنخ ها تا تبدیل شدن به یک مشتری وفادار
  • تحلیل وضعیت فروش به تفکیک محصول در بازه‌های زمانی مختلف
  • ارسال ایمیل، پیامک و فکس و همچنین مدیریت کمپین های تبلیغاتی
  • تثبیت مشتریان به عنوان مشتری وفادار با باشگاه مشتریان، رتبه بندی مشتریان و ارائه امتیازات ویژه متناسب با هر مشتری

بهبود ارتباطات داخلی سازمان از طریق:

  • تحلیل عملکرد هر فرد، تیم و یا کل سازمان در بازه‌های زمانی مختلف
  • تسریع نامه نگاری‌های اداری با اتوماسیون داخلی بدون اتلاف منابع فیزیکی
  • ثبت یادآوری ها، پیگیری ها، وظایف و قرارهای ملاقات در تقویم‌ افراد
  • طراحی و اجرای چرخه های کاری روی هر فرآیند
  • مدیریت قرارداد ها و حکم های سازمانی

پیام گستر که دارای گواهی دانش بنیان از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری می باشد، با ارائه نرم افزار CRM ماژول محور تحت وب، کامل ترین و بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در ایران را به سازمان ها عرضه کرده است و پشتیبانی قدرتمند و همراهی همیشگی آن باعث شده تا به عنوان برترین نرم افزار CRM ایرانی مطرح شود.

زمانی که تیم های فروش دیگر در حال خوردن چای، نت برداری می کنند و خودکار خود را در حین انجام مکالمه با مشتری در دست دارند، سرمایه گذاری بر روی نرم افزار CRM به تیم شما اجازه خواهد داد تا با سرعت بیشتری به تمام اطلاعات تاریخی سرنخ ها و مشتریان خود دست یابند. اکثر نرم افزارهای CRM این قابلیت را دارند تا  یادآوری های مهم درباره برنامه فروش و یا فرصت ها را برای شما ارسال می کنند. در حالی که خوردن یک لیوان چای با آن شرایط، نمی تواند این کار را برای شما انجام دهد.

نه تنها نرم افزار CRM به تیم فروش شما کمک می کند تا آموزش دیده تر شده و تبدیل به فروشندگان بهتر و تاثیرگذارتری نیز گردند، بلکه در مشتریان شما حس رضایت را ایجاد کیده که این امر منجر به وفاداری بیشتر به شرکت، محصول و یا خدمات شما می گردد. این یعنی تکرار خرید آن ها از شما. در مطالعات اخیر، 47 % از شرکت هایی که از نرم افزار CRM استفاده می کنند، بیان کرده اند که رضایت و تکرار خرید مشتریان تاثیر مثبت و به سزایی در فرایند فروش آن ها داشته است. این در حالی است که بیش از 45% از این شرکت ها معتقد هستند استفاده از نرم افزار CRM تاثیر مثبت و مستقیمی در درآمد حاصل از فروش داشته است.

در این مقاله و مقالات بعد، تصمیم داریم به معرفی برخی از پرطرفدارترین نرم افزار CRM در جهان به همراه قیمت های آن ها بپردازیم. از طریق علاوه بر اینکه با برخی از کاربردها و مزایای این دسته از نرم افزارها آشنا خواهید شد، نسبت به قیمت های جهانی آن نیز ذهنیت پیدا کرده و آمادگی پذیرش قیمت ها و خرید نرم افزارهای CRM ایرانی را کسب خواهید کرد.